woensdag 21 december 2011

BUIKPIJNDAG......LUMMELDAG.

Vandaag hebben we niet veel gedaan. Ik heb belhoorlijk last van mijn buik. We denken dat we gisteren teveel koude drankjes hebben genuttigd. Tegen half twaalf op weg gegaan met lamme benen. Mauke had nergens last van. Werkelijk ik had lood in mn schoenen. We hebben eerst een pin-automaat opgezocht. Als je geld nodig hebt hoef je niet ver te zoeken. Op de onmogelijkste plekken vind je die geldmachines. Toen we de buit binnen hadden langzaam op weg getogen naar het ons bekende reisburootje. Daar hebben we een reis naar Pai geboekt, een bergdorp van ongeveer 6000 inwoners. Het dorpje ligt in een weids dal Als je het Noorden doet moet je het gezien hebben..Voor 340 Baht worden we er met een airco-busje heengebracht. We moeten er wel overnachten, het busje gaat dezelfde dag niet terug. Als we terug willen kan dat de eerstvolgende dag of wat later plaatsvinden. We zijn reuze benieuwd.
In de middag terug naar ons guesthouse, ik voelde me lusteloos en lam. Ben direct op bed gaan liggen en heb geslapen als een beer. Laat in de middag, de temperatuur was tegen 30 graden, naar ons parkje getogen. Daar hebben we onder de bomen thee zitten lurken. De lunch hebben we overgeslagen, ik kon niets door mn keel krijgen. Daarna de bakker bezocht en vers brood gekocht. Vanavond eten we brood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten